חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

AXIA – פתרון הדבק המושלם לכל צורך!

אנשי מקצוע מכל התחומים כבר מכירים את AXIA – המותג המוביל בתחום הדבקים המקצועיים, אשר מציע פתרונות הדבקה חזקים, עמידים ואמינים למגוון רחב של יישומים. עם קטלוג מוצרים מקיף, טכנולוגיית דבקים חדשנית ומחירים תחרותיים, AXIA היא הבחירה המועדפת על אנשי מקצוע בטווח רחב של תעשיות ותחומי עיסוק.

אקסיה – דבק מהיר עם שלל יתרונות שכדאי להכיר

דבקי AXIA ידועים בחוזק ובעמידותם יוצאי הדופן. הם מתאימים במיוחד ליישומים הדורשים הדבקה חזקה וארוכת טווח, כגון עיבוד עץ מלא, ייצור תפילין והדבקת רכיבים במכונות. דבקי אקסיה יכולים להדביק מגוון רחב של חומרים, כולל מתכות כמו אלומיניום ופלדה, גומי, פלסטיק וחומרים נוספים שעליהם נרחיב מיד.

חוזק ועמידות יוצאי דופן: דבקי AXIA ידועים ביכולתם להדביק מגוון רחב של חומרים בצורה חזקה ועמידה לאורך זמן. 

יישום קל ונוח: רוב דבקי AXIA מגיעים בתצורת נוחה לשימוש, המאפשרת הדבקה קלה ומהירה ללא צורך בכלים מיוחדים. 

מחירים אטרקטיביים: AXIA מציעה מחירים אטרקטיביים לכל מגוון הדבקים שלה, תוך שמירה על איכות גבוהה ללא פשרות.

משפחה של דבקים המיועדים עבור מגוון רחב של שימושים

AXIA מציעה דבקים המיועדים ליישומים שונים, כך שתוכלו למצוא את הדבק המושלם עבור הצורך שלכם.

לדוגמה, דבק 111 של AXIA פותח במיוחד להדבקת חומרים שאינם נצמדים היטב כמו EPDM ופוליאצטל. לעומתו, דבק מקצועי 826 מתאים במיוחד למניעת היפרדות/התרוממות של חומרים נקבוביים כמו עץ, עור וסיבים – ומצוין גם למילוי סדקים ורווחים בשילוב עם מאיץ התקשות ייחודי שפותח על ידי החברה.

בנוסף לאלו, קיימים גם שימושים נפוצים בדבקי אקסיה הנפלאים, שכדאי להכיר:

הדבקת מתכות

דבקי AXIA, כמו הדגם 231/254, מתאימים להדבקת מגוון רחב של מתכות כולל אלומיניום, פלדה ונחושת, ומציעים פתרונות חזקים ועמידים לתעשיות שונות.

תיקון רהיטים

דבקי AXIA מתאימים לתיקון רהיטים שבורים, הדבקת חיבורים רופפים ומילוי סדקים (דבק 826 שהוזכר לעיל – הוא הבחירה המושלמת לתיקוני עץ ורהיטים).

ייצור

דבקי AXIA משמשים בתעשיית הייצור להדבקת רכיבים שונים, איטום חיבורים ויצירת מוצרים עמידים. דבק 2770 מציע פתרון יעיל לאבטוח ברגים ואומים או נעילת ברגים במכונות, ומונע רעידות וזעזועים מיותרים.

עשה זאת בעצמך (DIY)

בנוסף לשימושים כדבק מקצועי, דבקי AXIA משמשים חובבי יצירה ותיקונים ביתיים לטובת הדבקת מגוון רחב של חומרים, כולל פלסטיק, עץ, עור ועוד.

AXIA הדבק המושלם לצורך שלך

מגוון המוצרים הרחב של AXIA מאפשר התאמה של דבק מהיר ויעיל עבור הדרישות הייחודיות של כל פרויקט ופרויקט בנפרד. בין אם מדובר בתיקון שברים, מילוי סדקים, חיזוק חיבורים רופפים או הדבקת חומרים הנדסיים – דבקי AXIA מספקים פתרונות לכל מצב. 

עם מגוון רחב של מוצרים, איכות גבוהה ומחירים אטרקטיביים, AXIA היא הבחירה הנכונה למקצוענים ולחובבים המעוניינים בדבק חזק, עמיד ואמין – מה שהופך אותה לבחירה חסכונית ואטרקטיבית עבור עסקים ולקוחות פרטיים כאחד.

טכנולוגיית הדבקים החדשנית של AXIA מבטיחה גם אמינות ועמידות ארוכת טווח. הדבקים השונים עמידים בפני תנאי מזג אוויר קשים, כימיקלים ושפשוף, מה שהופך אותם לאידיאליים ליישומים הדורשים עמידות גבוהה. עם AXIA, תוכלו להיות בטוחים שההדבקה תישאר יציבה וחזקה לאורך השנים.

AXIA – פשוט להדביק

ברצונכם לקבל מידע נוסף ומחירים מיוחדים לרכישה כמותית? צרו קשר עם המומחים שלנו כדי לקבל הכוונה ולגלות כיצד דבקי AXIA יכולים לשפר את הפרויקטים שלכם

תפריט נגישות