האם האהבה לנגרות היא בדמך? האם תחום העיסוק שלך כולל עבודה עם עץ? אין זה כלל משנה אם עבודות עץ הן חלק מחייך הפרטיים או המקצועיים, לכל צרכי העבודה השוטפת בעץ, יש להשתמש בדבק לעץ מהיר, מקצועי ואיכותי שיסייע לכל עבודות העץ השונות.

אילו עבודות דורשות דבק לעץ?

להרכבת רהיטים – מערכות מדפים, שרפרפים, מסגרות תמונה וספריות – מומלץ ביותר לחזק את נקודות ההברגה בדבק לעץ שיחזיק לאורך זמן ויתייבש במהירות. הדבק יעיל מאוד גם לחיפוי העץ בפורניר, פורמייקה וחומרי חיפוי רבים אחרים.

  • עץ מלא – רבים מלקוחותנו עושים שימוש בדסק R21 בעיקר בגירסה הדלילה ויש שעושים שימוש גם בדבק אקסיה לצורך הדבקה ומילוי חורים בעץ. באמצעות נסורת דקיקה ומעורבבת בדסק ניתן למלא את החור ולאחר יבוש מלא לשייף את החור ובכך להעלים את החור, המכה או כל פגם שיש בעץ המלא. ניתן גם לחבר עץ לעץ, או לחבר עץ למתכת, או עץ לחומרים רבים באמצעות דבק R21.

  • אמנות בעץ – לבניית צעצועי עץ, לאיטום חורים וחריצים במשטחי עץ וליצירות אמנות שונות כמו קופסאות דקורטיביות או פסלונים הכרוכים בהרכבת כמה אלמנטים, דבק לעץ מהיר ומקצועי הוא אחד מהחומרים שחשוב שיעמדו לצדנו.

דבק לעץ

R21 להדבקת כל סוגי העץ

רבים נוטים להחזיק בדעה המוטעית כי רמת הסמיכות של הדבק מעידה על הרכבו או על איכות ההדבקה, למעשה, דבק איכותי יכול להגיע בכל דרגת סמיכות. הדבק המהיר והמקצועי R21 המיוצר על בסיס ציאנואקרילט, הינו חזק במיוחד ומסייע להדביק עץ ביעילות.

הדבק מגיע בשתי דרגות סמיכות שונות וביכולתך להזמין אונליין כעת דבק צמיגי מאוד או נוזלי מאוד, על מנת לספק טווח רחב של שימושיות למגוון משימות. הדבק מעולה להדבקות עץ ומתייבש במהירות אך שימושי מאוד גם לחומרים רבים אחרים כמו מתכת, גומי, קרמיקה או פלסטיק.

הנחה משמעותית תינתן ברכישה כמותית.

הערה חשובה: חברתנו משווקת את המוצר, אך אינה אחראית על יישום המוצר ואין באמור לעיל המלצה ליישום המוצר. יישום המוצר ואופן השימוש בו הוא באחריות המיישם בלבד. אין חברתנו אחראית בשום צורה על תוצאות היישום.

תפריט נגישות