קרמיקה נמצאת בשימוש בני האדם במשך אלפי שנים ומשמשת למגוון מטרות: כחומר בניין לייצור אריחים לחיפוי וריצוף, לכלים דקורטיביים שונים ולמגוון יצירות אמנות, הקרמיקה מגיעה במגוון מרקמים, דוגמאות וצבעים – ובעזרת דבק לקרמיקה שהנו איכותי ונוח לעבודה – הקרמיקה אכן מתאימה מאוד לעיצוב.

מתי משתמשים בדבק לקרמיקה?

על מנת לבצע עבודות תיקונים ותחזוקה עם קרמיקה, כמו גם יצירות אמנות העושים בה שימוש, יש להיעזר בדבק מקצועי ומהיר המיועד לקרמיקה, שיספק לך מענה איכותי למגוון יישומים שונים.

עבודות רבות בבית לשם תיקונים או תחזוקה דורשות דבק ייעודי לקרמיקה באופן ספציפי:

אריח שנפל מחיפוי קירות המקלחת או המטבח, ניתן להדביק בחזרה באמצעות דבק R21.

מרצפות שנסדקו או נשברו, ניתן לתקן ולהחזיר למקומן בקלות עם דבק לאחר שיתייבש היטב.

ניתן לבצע תיקונים בכלים סניטריים שניזוקו באמצעות דבק לקרמיקה – ולערוך תיקונים שיחזירו לקדמותם כיורים, אמבטיות וכו'.

דבק R21
תמונה להמחשה בלבד !

למטרות דקורציה ואמנות, דבק קרמיקה נמצא גם כן בשימוש נפוץ:

ניתן להשתמש בדבק לקרמיקה להדבקת אריחי פסיפס, ליצירת קולאז'ים שונים ולשיבוצי פריטי קרמיקה שונים ביצירות.
לתיקון כלי חרסינה דקורטיביים כמו צלחות מעוטרות, אגרטלים וכדים ייחודיים, דבק לחרסינה ימנע ממך להיפרד כל כך בקלות מפריטים אהובים.
פסלים ויצירות מורכבות מקרמיקה, עשויות לחזור לקדמותן ללא כל סימן לשבר במידה וייעשה בידיים עדינות ובסיוע של דבק מקצועי לקרמיקה המתייבש במהירות ומדביק היטב.

R21 – דבק לקרמיקה מקצועי ומהיר

לכל צרכיך בהדבקת קרמיקה ברמה הגבוהה ביותר, הדבק המהיר והאיכותי על בסיס ציאנואקרילט, מתגבש בקלות, מגיע בשתי דרגות סמיכות להעדפותיך ושימושיך ופועל ביעילות לעבודות תיקונים, תחזוקה, שיפוצים וליצירות אמנות שונות.
יהיו שימושיך בקרמיקה אשר יהיו, R21 יספק לך פתרון מקצועי ואמין יותר מכל סופר גלו סטנדרטי. ברכישה בכמויות גדולות, אנו מציעים לך מחירים מיוחדים מאוד לרכישת הדבק שמהווה נכס איכותי בכל בית.

הנחה משמעותית תינתן ברכישה כמותית.

הערה חשובה: חברתנו משווקת את המוצר, אך אינה אחראית על יישום המוצר ואין באמור לעיל המלצה ליישום המוצר. יישום המוצר ואופן השימוש בו הוא באחריות המיישם בלבד. אין חברתנו אחראית בשום צורה על תוצאות היישום.

תפריט נגישות