לפלסטיק הפך לאחד החומרים הנפוצים ביותר המקיפים אותנו. הוא משמש לכל תחומי החיים ממכשירים חשמליים וכלי עבודה ועד לפריטי ריהוט ודקורציה. את החומר הקל לעיצוב ושתהליך ייצורו יחסית פשוט וזול, ניתן למצוא בכל בית ללא יוצא מן הכלל. על מנת להדביק רכיבי פלסטיק זה לזה, חשוב שיהיה ברשותך דבק לפלסטיק שיהיה מהיר, מקצועי ובאיכות גבוהה.

יתרונות דבק לפלסטיק בהצמדת חלקי פלסטיק

הפלסטיק עשוי להיות שברירי מדי כדי לספוג הברגות או מסמור במבנהו ועלול לגרום לו להיסדק ולפגוע בחיבור.

  • דבק נמרח באחידות על משטחי פלסטיק ומאפשר הדבקה בכל שטח החיבור במהירות וביעילות.
  • יעיל ומחזיק מעמד לאורך זמן, בעיקר כאשר מדובר בדבק על בסיס ציאנואקרילט המושלם מבחינה כימית להדבקת פלסטיק ומתייבש במהירות רבה בטמפרטורת החדר.

 

חשוב שנבחר בדבק המתאים לפלסטיק. סופר גלו סטנדרטי, בעיקר עם נשתמש בו על פלסטיק אקרילי, עלול להיות אפילו מסוכן. חשיפתו לסופר גלו רגיל עלולה לגרום לריאקציה כימית שתגרום לכוויות. לכן דבק מהיר על בסיס ציאנואקרילט הוא הבחירה המושלמת להדבקת פלסטיק.

דבק לפלסטיק

הכל מתחיל ונגמר בלחץ

כשמדובר על שימוש בדבק לפלסטיק, הפעלת לחץ בעת ההדבקה ולאחריה הוא קריטי. חשוב להשתמש במשקל כבד או במלחציים עדינים על מנת להבטיח שחלקי הפלסטיק שהודבקו יהיו תחת לחץ לזמן מה בעת שהדבק מתגבש, מה שיבטיח לנו הדבקה חזקה כברזל.

R21 – דבק מהיר ומקצועי המהווה פתרון אידיאלי לפלסטיק

הדבק העוצמתי המיוצר על בסיס ציאנואקרילט מדביק פלסטיק ונגזרותיו בעוצמה מדהימה, מתגבש במהירות ואינו יוצר כל ריאקציה כימית. בהזמנת דבק לפלסטיק בכמויות גדולות, אנו מציעים מחירים משתלמים במיוחד.

ביכולתך להזמין את הכמות הנחוצה לך אונליין כעת – או לפנות אלינו לרכישה כמותית וליהנות מהנחות משמעותיות עבור החומר שיבטיח את ההדבקה האיכותית, המקצועית והמהירה ביותר שניתן לקבל בהצמדת חלקי פלסטיק לכל המטרות.

הנחה משמעותית תינתן ברכישה כמותית.

הערה חשובה: חברתנו משווקת את המוצר, אך אינה אחראית על יישום המוצר ואין באמור לעיל המלצה ליישום המוצר. יישום המוצר ואופן השימוש בו הוא באחריות המיישם בלבד. אין חברתנו אחראית בשום צורה על תוצאות היישום.

תפריט נגישות