לרוב, מוצמדים רכיבי מתכת זה לזה באמצעות הלחמה או ריתוך, אך במקרים רבים, נזדקק לדבק מהיר, מקצועי וחזק על מנת להדביק מתכת למתכת. השימוש בסוגי סופר גלו המשמשים להדבקת מתכת עשוי לעלות בעבודות שיש לבצע בתהליך קר עקב רגישות הרכיבים, לצרכי בטיחות ולאסתטיקה.

דבק למתכת עבור מגוון שימושים

דבק למתכת משמש בתחומים רבים, ביניהם:

  • תכשיטנות וצורפות – הרכבת רכיבי מתכת זעירים שעלולים להינזק בהלחמה ובשיטות הצמדה חמות אחרות נעשות באמצעות הדבקה השומרת על שלמות הרכיבים הזעירים ומאפשרת חיבור חלק.
  • תיקוני רכבים – לשחזור ברגים שונים, הרכבת רכיבים עדינים ממתכת שניזוקו, לתיקונים בשלדת האופניים ורכיביו השונים נדרש דבק שיתייבש מהר, יהיה חזק במיוחד והחשוב ביותר – יהיה מותאם להדבקת מתכות באופן המקצועי ביותר.
  • ביצירות אמנות המשלבות רכיבי מתכת ניתן להצמיד חלקים זה לזה באמצעות דבק R21 אשר ניתן להזמנה גם בסמיכות גבוהה (בתצורה MP-2) – המאפשרת לעצבו ולהשתמש בו באופן מדויק ונוח לכל יצירה כמו פיסול, קולאז'ים ומייצגים שונים.
דבק למתכת
תמונה להמחשה בלבד !

כיצד נבטיח את יעילותו של דבק R21

ראשית, טרם ההדבקה מומלץ ללטש מעט את הרכיבים השונים באמצעות נייר זכוכית או אמצעי ליטוש אחר – שייצור מעט טקסטורה למתכת, מה שיאפשר אחיזה טובה יותר של הדבק.
שנית, גם כן טרם ההדבקה, חשוב מאוד לנקות היטב את משטח המתכות המודבקות – ולנגב אותן היטב על מנת להבטיח שאינן מכוסות בחומר שיפריע לדבק להתגבש.
ולבסוף, הפעלת לחץ קבוע ומתון כאשר הדבק מתייבש ומתגבש יבטיח הדבקה חזקה ובטוחה.

R21 – דבק למתכת שהנו מקצועי ומהיר

בין אם יש לך צורך בדבק נוזלי שייכנס אל הנקבים הקטנים ביותר ברכיב המתכת ויאטום אותם, או בדבק צמיגי וסמיך שנוח לעצב בעזרתו – R21 מגיע בכמה דרגות סמיכות ומבטיח ייבוש מהיר, הדבקה חזקה ביותר ואת העוצמה הרבה שברב שימושיות המותאמת לחומרים רבים, לבית ולעסק.

הנחה משמעותית תינתן ברכישה כמותית.

הערה חשובה: חברתנו משווקת את המוצר, אך אינה אחראית על יישום המוצר ואין באמור לעיל המלצה ליישום המוצר. יישום המוצר ואופן השימוש בו הוא באחריות המיישם בלבד. אין חברתנו אחראית בשום צורה על תוצאות היישום.

תפריט נגישות

פסח פסח בא על הראש - מה קורה ?

מבצע פסח לחודש אפריל

₪14 במקום ₪20

המבצע עבור בקבוקים בודדים של דבק R21 סמיך / דליל – ללא הגבלה