למשימות תיקון ותחזוקה רבות, דבק לגומי הוא שימושי מאוד – וכאשר מדובר בדבק מהיר ואיכותי, שפועל טוב ממש כמו סופר גלו, הרי שמדובר במוצר שהוא חובה בכל בית, משרד או בית עסק. דבק המיוצר ספציפית עבור הדבקת גומי יהיה מותאם בתכונותיו הכימיות להצמדה מרבית ואיכותית של רכיבי הגומי ומשמש למגוון משימות.

לאיזו מטרה נזדקק לדבק לגומי?

בכל בית מצויד היטב, חשוב שיהיה לך דבק מקצועי ואיכותי לגומי. הדבק משרת עבודות רבות ומגוונות:

  • לחלקי רכב – לתיקון תושבות, צינורות ורכיבי הגומי הרבים הנמצאים ברכב בהם מופיעים לעתים קרובות קרעים וסדקים שניתן לתקן בקלות באמצעות דבק מהיר המותאם לכך.
  • תיקון סירות גומי וכל סוגי המתנפחים הוא קל ויעיל יותר באמצעות דבק נוזלי המתייבש בקלות ומותאם לגומי אשר יאטום ביעילות את רכיבי הסירה.
  • אינסטלציה – על מנת לאטום צינורות, גומיות, אטמים ורכיבים רבים אחרים אשר צריכים להיות אטומים היטב למים ועדיין לשמור על גמישותם, דבק לגומי הוא הפתרון המושלם.
  • גומיות מסוגים שונים – לדלתות הרכב, המקרר או רכיבי איטום שונים למיזוג, מערכות צנרת מורכבות בכל סוגי התעשיות ורכיבי גומי שונים לבלימת זעזועים בחלקים נעים.
דבק לגומי
תמונה להמחשה בלבד !

דבק לגומי באיכות ומהירות ללא תחרות

דבק R21 מציע לך מגוון פתרונות ברמה הגבוהה ביותר ומהווה דבק מקצועי רב שימושי המגיע בשתי רמות סמיכות שונות על מנת שיוכל באמת לשמש אותך לשלל מטרות ומשימות. 

הדבק המקצועי על בסיס ציאנואקרילט מתגבש במהירות ויכול להגיע בשתי תצורות: נוזלי במיוחד או צמיגי וסמיך לפי העדפותיך.


בעת הזמנת כמויות גדולות, ניתן ליהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד עבור דבק ברמה המקצועית הגבוהה ביותר שישמש אותך לעבודות תיקון בבית, לעבודות יצירה ולמגוון תחומי תעשייה ומלאכה המתייבש במהירות ומחזיק מעמד לאורך זמן.

הנחה משמעותית תינתן ברכישה כמותית.

הערה חשובה: חברתנו משווקת את המוצר, אך אינה אחראית על יישום המוצר ואין באמור לעיל המלצה ליישום המוצר. יישום המוצר ואופן השימוש בו הוא באחריות המיישם בלבד. אין חברתנו אחראית בשום צורה על תוצאות היישום.

תפריט נגישות