מהם השימושים הנפוצים בדבק לעור?

עבודות רבות יכולות להיתרם משמעותית משימוש בדבק המיועד לשימוש עם עור כחומר גלם – וכאשר בוחרים בדבק מקצועי, מהיר, איכותי וחזק, ישרת אותך הדבק באמינות, במקצועיות ולאורך זמן.

  • תפילין – בוני תפילין רבים משתמשים בדבק R21 על מנת ליצור ולתקן תפילין

    עבודות סנדלרות ורצענות שונות – להדבקת קרע בנעליים, תיקון חגורות, היפרדות סוליה מהנעל ועבודות סנדלרות רבות אחרות עבור סנדלרים מקצועיים, יצרני עור או כחומר שימושי שיהיה בבית ויסייע בתיקוני חירום יעילים.

  • תיקוני תיקים – קרע ברצועה או בגוף תיק אהוב אינו חייב להסתיים בהשלכת התיק לפח. ניתן באמצעות דבק לעור לשימוש מקצועי לבצע תיקונים שיחזיקו לאורך זמן וייראו טוב.

  • לשימוש לדמויי עור שונים – לתיקון מוצרי ויניל שונים – ממגפיים ועד לחיפויי רהיטים, לתיקון משטחי סקאי ברכב, לתיקוני נזקים בספות ובמושבי רכב המרופדים בחומר דמוי עור.

דבק לעור

דבק ייעודי לעור ברמה הגבוהה ביותר

R21 הוא דבק מהיר ורב עוצמה על בסיס ציאנואקרילט הנצמד בעוצמה למשטחי עור ומצמיד אותם במהירות ובכוח רב. הסופר גלו המקצועי R21  מגיע דליל או סמיך ומשמש למגוון התעשיות, לשימוש ביתי וליצירה ואמנות.

בין אם ברצונך לתקן רצועות או תיקים, להחזיר לשימוש נעל או מגף ישנים בעלי ערך סנטימנטלי, או לשפץ נזקים לפריטי ריהוט מעור או חומרים דמויי עור שנעשו על ידי ילדים, חיות מחמד או מנזקי הזמן והסביבה, זהו הדבק האידיאלי עבורך. אנו מזמינים אותך להזמין אונליין כעת – או ליצור עמנו קשר וליהנות עוד היום מדבק לעור ברמה הגבוהה ביותר.

הנחה משמעותית תינתן ברכישה כמותית.

בתחומי עיסוק רבים בבית, בעסק ובסדנאות האמנות, ישנו צורך בדבק לעור שיהיה איכותי ויתייבש מהר. על מנת ליהנות מדבק מקצועי אשר יהיה מושלם להדבקת עור, ניתן להזמין את דבק R21, על בסיס ציאנואקרילט, לכל השימושים המקצועיים והביתיים הנחוצים לך להדבקת עור וליהנות ממחירים מפתיעים ביותר ברכישה בכמויות גדולות.

הערה חשובה: חברתנו משווקת את המוצר, אך אינה אחראית על יישום המוצר ואין באמור לעיל המלצה ליישום המוצר. יישום המוצר ואופן השימוש בו הוא באחריות המיישם בלבד. אין חברתנו אחראית בשום צורה על תוצאות היישום.

תפריט נגישות