דבק R21 הוא דבק רב שימושי, עמיד וחזק מהאיכות הגבוהה ביותר. הדבק הייחודי מיוצר בשיטות ייצור מתקדמות ותוך הקפדה על תקני איכות מחמירים על מנת לספק לך דבק מהיר, מקצועי ואיכותי.

הדבק היחיד שנחוץ לך למגוון רחב של שימושים

בכוחו של דבק R21 להדביק טווח רחב של חומרים – מנייר ועץ, פלסטיק וגומי ועד לקרמיקה וברזל. הוא משמש כסופר גלו רב עוצמה ומהווה דבק מקצועי שמתאים למגוון תחומי תעשייה – מוצרי עור, בניית דגמים, פחחות, אינסטלציה ועוד – לשימוש אישי בבית לתיקונים ותחזוקה ולמגוון עבודות יצירה ואמנות הדורשות דבק מקצועי בייבוש מהיר ואחיד שיספק אמינות ויהיה חזק במיוחד.

דבק סמיך R21-MP2

דבק בדרגות סמיכות שונות

הדבק המהיר והמקצועי R21 מגיע בשתי תצורות מרכזיות, המיוצרות על בסיס ציאנואקרילט:

  • R21 GE-2 – דבק מקצועי דליל על בסיס ציאנואקרילט: החומר הדליל מיועד לעבודות הדורשות דבק נוזלי במיוחד, שייכנס לפינות קטנות וייזל בקלות לנקודות שונות.

  • R21 MP-2 – דבק מקצועי סמיך על בסיס ציאנואקרילט: לעבודות שבהן חשוב לשלוט בעיצוב הדבק היטב ולמרוח אותו בדיוק רב, כך שהדבק המהיר יתייבש אך ורק במקומות להם הוא מיועד.

שני הדגמים המופלאים והאיכותיים משמשים כסופר גלו רב עוצמה להדבקת עץ, חרסינה, עור, מתכות, פלסטיק, גומי וחומרים רבים אחרים.

הנחה משמעותית תינתן ברכישה כמותית.

הערה חשובה: חברתנו משווקת את המוצר, אך אינה אחראית על יישום המוצר ואין באמור לעיל המלצה ליישום המוצר. יישום המוצר ואופן השימוש בו הוא באחריות המיישם בלבד. אין חברתנו אחראית בשום צורה על תוצאות היישום.

תפריט נגישות