איך בוחרים זרז דבק מהיר? האם אפשר להוזיל את העלויות כאשר מזמינים זרז דבק בכמויות גדולות? ומה לגבי הבטיחות?

זרז דבק מהיר הוא כלי עבודה בסיסי וחיוני בשלל תחומים. הוא מתאים לחברות שילוט, יצרני עור, פחחים וחנויות יצירה ויכול לסייע גם לבעלי מקצוע נוספים. בגלל חשיבותו לתעשייה, בחירת זרז דבק חייבת להיות מבוססת ומנומקת.

כך בוחרים זרז דבק מהיר

התפקיד של זרז דבק הוא לאפשר ייבוש מהיר ומלא. על מנת לייבש במהירות את הדבק, על הזרז להיות בטיחותי ונוח לעבודה. כמו כן, ניתן לבחור את סוג האריזה ואת כמות המוצרים – כאשר הכמות כמובן משפיעה גם על המחיר.

כך, דואגים מרבית אנשי המקצוע מראש שבמקרה הצורך יהיה בהישג יד זרז דבק איכותי שעושה את העבודה במהירות, וגם חוסכים בעלויות.

היתרונות של זרז דבק

זרז דבק מסייע לבעלי מקצוע לבצע עבודה במהירות. באמצעות זרז מהיר ניתן להפיק את התועלת מהדבק ולסיים פרויקטים בתוך זמן קצר. במקביל, אותו מוצר בדיוק הוא זה שמבטיח את העמידות של הדבק ושל התוצר הסופי. 

איך עובדים עם זרז דבק?

ראשית יש לקרוא היטב את ההוראות על גבי המוצר. מומלץ לשים מסיכה ומשקפי מגן.

בעלי מקצוע משתמשים בזרז דבק כחלק בלתי נפרד מארגז כלי העבודה. עם זאת, החדשות הטובות הן שניתן להתחיל לעבוד עם מוצר כזה גם בלי שום סוג של ניסיון קודם. הסיבה לכך היא שמדובר על מוצר שמגיע נוח לעבודה מיידית. לאחר פתיחת הזרז להדבקה מהירה, ניתן לסגור אותו בצורה הרמטית. כך משנעים את המוצר ממקום למקום ודואגים שבמידת הצורך יהיה אפשר להשתמש בו כדי לייבש את הדבק במהירות. 

זרז דבק איכותי ובמחיר משתלם

R21 מציעה לך מחירים מיוחדים מאוד ברכישת כמויות גדולות של זרז דבק איכותי ובטיחותי לשימוש. כעת, כל שנותר לך הוא להוסיף לסל הקניות באתר סוג מועדף של זרז דבק מהיר בהזמנה מאובטחת.

הערה חשובה: חברתנו משווקת את המוצר, אך אינה אחראית על יישום המוצר ואין באמור לעיל המלצה ליישום המוצר. יישום המוצר ואופן השימוש בו הוא באחריות המיישם בלבד. אין חברתנו אחראית בשום צורה על תוצאות היישום.

תפריט נגישות

פסח פסח בא על הראש - מה קורה ?

מבצע פסח לחודש אפריל

₪14 במקום ₪20

המבצע עבור בקבוקים בודדים של דבק R21 סמיך / דליל – ללא הגבלה